Bardzo ważne jest dla nas dobre samopoczucie klientów w sklepie oraz relacje ze społecznością lokalną. O te elementy dba Dział Relacji z Klientami.

Liczba dostępnych ofert pracy: 23

Przejdź do ofert pracy
Kierownik Działu Relacji z Klientami
Odpowiada za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu towaru i środków płatniczych oraz dba o budowanie długotrwałych relacji z klientami na rynku lokalnym. Dzięki niemu funkcjonowanie kas odbywa się zgodnie z procedurami.
Koordynator ds. Relacji z Klientami
Organizuje pracę Kasjerów oraz kontroluje jakość obsługi klientów. Dodatkowo zapewnia bezpieczeństwo i sprawność przepływu środków płatniczych i towarów w kasach.
Kasjer
Dzięki miłej i sprawnej obsłudze przy kasie i w punkcie informacyjnym klienci zapamiętują nasz sklep jako przyjazne miejsce i chętnie do niego wracają. Po przeszkoleniu z obsługi kas i budowaniu relacji z łatwością finalizuje zakupy naszych klientów.