fbpx

Aktualności

Eksperci Leroy Merlin w wywiadzie dla czasopisma „Personel i zarządzanie”

31 października 2016

Eksperci Leroy Merlin w wywiadzie dla czasopisma „Personel i zarządzanie”

Sławomir Partacz, Dyrektor Sklepu i Anna Kosin, Kierowniczka ds. Zasobów Ludzkich ze sklepu w Jeleniej Górze opowiedzieli o tym, jak wygląda proces rekrutacji w Leroy Merlin.

W najnowszym numerze magazynu branżowego „Personel i zarządzanie” pojawił się obszerny artykuł dotyczący Leroy Merlin Polska i nowych standardów rekrutacyjnych przygotowanych przez Dział HR. Nasi eksperci – Anna Kosin, Kierowniczka ds. Zasobów Ludzkich w Jeleniej Górze oraz Sławomir Partacz, Dyrektor Sklepu w Jeleniej Górze opowiedzieli o tym, jak przebiega proces rekrutacji, równocześnie podkreślając otwartość w kontaktach z kandydatami.– „W pierwszej chwili zaktualizowany standard rekrutacyjny – pokazywanie kandydatom tego, co w naszej pracy jest trudne, mógł się wydawać strzałem w stopę. (…) Mimo obaw, że zmniejszy się liczba zatrudnionych pracowników, uznałem jednak za korzystne i zgodne z naszymi wartościami, aby nie stwarzać pozorów kogoś, kim nie jesteśmy.

Leroy Melin w komunikacji employer brandingowej opiera się na transparentności oraz stawia na zgrany zespół ekspertów różnych zawodów. Rekrutacja do Leroy Merlin to pięcioetapowy proces składający się z aplikowania poprzez stronę kariera.leroymerlin.pl, rozmowy telefonicznej, spotkania z pracownikami HR oraz bezpośrednim przełożonym i Dyrektorem Sklepu lub w przypadku rekrutacji do Centrali – Dyrektorem Pionu.