fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Analityk E-commerce - Dział Marketingu

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę; 
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;  
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów; 
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;  
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;  
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Masz min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
  • Znasz trendy w obszarze e-commerce/digital (np. najnowsze oprogramowania, reguły wyszukiwarek internetowych, rewolucja w SoMe);
  • Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne w celu mierzenia skuteczności podejmowanych działań i zwiększania ich efektywności;
  • Posługujesz się Google Analytics- konfigurowanie zdarzeń, śledzenie, tworzenie i analizowanie raportów;
  • Pracowałeś/-łaś i znasz systemy: Data Studio, Google Tag Manager, Google
  • Search Console, Hotjar, Firebase, Google Optmize– umiejętność konfigurowania i analizowania danych;
  • Znasz JavaScript, HTML/ CSS, SQL;
  • Jesteś osobą komunikatywną, potrafisz budować relacje, działasz samodzielnie i wychodzisz z inicjatywą.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Analizę i interpretację kluczowych wskaźników w e-commerce;
  • Monitorowanie trendów;
  • Ocenę efektywności kampanii marketingowych;
  • Rekomendację  rozwiązań biznesowych na podstawie analizy danych i wyciągniętych z nich wniosków;
  • Tworzenie i rozwijanie narzędzi umożliwiających prowadzenie analiz i przetwarzanie informacji;
  • Prezentowanie wyników raportów i modelowanie graficzne danych;
  • Prowadzenie testów multiwariacyjnych (np. A/B);
  • Rekomendowanie usprawnień w obszarze UX/ UI w celu poprawy efektywności sprzedażowej i kluczowych wskaźników na różnych ścieżkach.