fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Analityk Finansowy - Dział Finansowy

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

To oferujemy

  • Umowę o pracę;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Pracę w dynamicznym rozwijającym się, międzynarodowej firmie;
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
  • Pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania;
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;
  • Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i kartę Multisport;
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

Nasze wymagania

  • Bardzo dobrze znasz rachunek wyników w układzie zarządczym;
  • Posiadasz wiedzę w zakresie rachunku przepływów pieniężnych i bilansu;
  • Wyróżniają Cię wysokie zdolności analityczne oraz potrafisz budować relacje oparte na komunikacji i współpracy;
  • Posiadasz minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze kontrolingu z naciskiem na business partnering.
  • Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365 lub G-Suite;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, znajomość języka francuskiego – mile widziana;
  • Masz wykształcenie wyższe.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie poprawności prezentacji danych finansowych IT oraz Marketingu zgodnie z przyjętymi standardami sprawozdawczości;
  • Wsparcie procesów budżetowania, oceny inwestycji i innych inicjatyw w zakresie ich opłacalności i tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa;
  • Przeprowadzanie analiz ad hoc, monitoring kluczowych wskaźników finansowych i operacyjnych;
  • Podejmowanie inicjatyw w celu wprowadzania usprawnień, rekomendowanie działań;
  • Obsługa bieżących procesów m.in. procedowanie umów, wsparcie operacyjne działań marketingowych, udział w przetargach i negocjacjach, kontrola błędów, rozbieżności, statusów płatności faktur.