fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Doradca ds. Serwisu i Usług - Handel

MIEJSCE PRACY: Gdynia, Sklep
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie; 
  • Premie uzależnione od wyników sklepu i działu; 
  • Udział w wypracowanym zysku firmy, akcjonariat pracowniczy;
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy;  
  • Szkolenia stacjonarne i on-line (będziesz ekspertem w swojej dziedzinie); 
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych; 
  • Przewidywalny grafik; 
  • Smartfon; 
  • Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy; 
  • Możliwość włączenia się w inicjatywy organizowane przez Fundację LMP.  

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Klient jest dla Ciebie na pierwszym miejscu; 
  • Lubisz pracę z ludźmi i jesteś osobą komunikatywną; 
  • Sprawnie obsługujesz komputer; 
  • Potrafisz pracować w dynamicznym środowisku;
  • Mile widziane doświadczenie w punkcie reklamacyjnym.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Realizację świadczenia usług dla klientów w sklepie (usługa montażu, monitoring usług we wszystkich działach);
  • Realizację sprawnego przyjęcia reklamacji oraz spraw spornych;
  • Udzielanie informacji klientom zgodnie ze standardami firmy;
  • Reagowanie na zgłoszone problemy, sugestie i uwagi; 
  • Współpracę z innymi serwisami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu zapewnienia prawidłowej obsługi klienta.