fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Kierownik ds. Zasobów Ludzkich Sklepu - Administracja

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Sklep
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie; 
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; 
  • rozbudowany pakiet szkoleń; 
  • dużą samodzielność w realizacji zadań; 
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju; 
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • dobrą atmosferę w pracy; 
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit, smartfon).

 

KIEROWNIK DS. ZASOBÓW LUDZKICH W SKLEPIE LEROY MERLIN POLSKA ZAPEWNIA TERMINOWOŚĆ WYPŁAT I ROZWÓJ ZAWODOWY EKIP.

APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • posiadasz kilkuletnie doświadczenie na stanowisku specjalistycznym w obszarze HR; 
  • masz minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku menedżera; 
  • bardzo dobrze znasz prawo pracy oraz przepisy ZUS; 
  • znasz program kadrowo-płacowy TETA; 
  • poświęcasz czas na samodoskonalenie i rozwijanie innych; 
  • masz wysokie umiejętności w zakresie komunikacji i współpracy; 
  • efektywnie planujesz pracę i masz umiejętności organizacyjne; 
  • masz wyższe wykształcenie kierunkowe (psychologia, socjologia lub zarządzanie).

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • prowadzenie procesów kadrowo-płacowych w sklepie (prowadzenie dokumentacji pracowniczej, rozliczenie czasu pracy, przygotowanie listy płac); 
  • skuteczną realizację procesów rekrutacji na stanowiska specjalistyczne, koordynatorskie i wykonawcze; 
  • zapewnienie prawidłowego przebiegu procesu integracji pracowników; 
  • wsparcie i koordynowanie polityki szkoleń i rozwoju pracowników; 
  • dbałość o dobrą atmosferę i komunikację w sklepie; 
  • współpracę z menedżerami sklepu i centrali we wdrażaniu nowych rozwiązań HR.