fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Lider Efektywności Operacyjnej - Administracja

MIEJSCE PRACY: Legnica, Sklep
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie;
  • profesjonalne wdrożenie do pracy; rozbudowany pakiet szkoleń;
  • dużą samodzielność w realizacji zadań;
  • priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów;
  • możliwość kreowania ścieżki własnego rozwoju;
  • udział w wypracowanym zysku firmy, premie uzależnione od wyników;
  • dobrą atmosferę w pracy;
  • świadczenia pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta benefit.

APLIKUJ JUŻ DZIŚ - SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE!

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • potrafisz analizować dane i wskaźniki ekonomiczne, wyciągać na ich podstawie wnioski oraz rekomendować efektywne rozwiązania;
  • znasz strukturę działania sklepów wielkopowierzchniowych oraz procesy w firmach z  branży retail 
  • masz doświadczenie w zarządzaniu krótko i długoterminowymi projektami budżetowymi;
  • masz doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem;
  • posiadasz wiedzę z zakresu controllingu i rachunkowości zarządczej;
  • poszukujesz nowoczesnych rozwiązań i wdrażasz je w celu usprawnienia procesów

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • wdrażanie strategii zarządzania wskaźnikami ekonomicznymi i handlowymi na poziomie  Sklepu;
  • realizowanie długoterminowych celów ekonomicznych i jakościowych;
  • zarządzanie budżetem sklepu i odpowiedzialność za jego realizację;
  • nadzorowanie poziomu bezpieczeństwa osób i mienia;
  • gwarantowanie zgodności przestrzegania procedur w sklepie;
  • budowanie i zarządzanie zespołem gwarantującym profesjonalizm i realizację celów   biznesowych;