fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Lider Zespołu ds. Wsparcia Użytkowników - Dział Organizacji i IT

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Dostęp do technologii - nie mamy ograniczeń - pracujemy na rozwiązaniach wysoko ocenianych przez Gartnera;
  • Dostęp do specjalistycznych szkoleń, kursów Google/ Coursera i nie tylko;
  • Umowę o pracę;
  • Nieformalną atmosferę pracy - mamy w sobie luz, skracamy dystans;
  • Samodzielność działania, realny wpływ na projekty, również te międzynarodowe - nuda i rutyna są nam obce;
  • Bezpośredni udział w technologicznej transformacji naszej firmy;
  • Udział w programach rozwojowych - bo dla nas Twój rozwój jest ważny (zarówno ekspercki, jak i liderski);
  • Oprócz wynagrodzenia podstawowego udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz prawa do nabycia akcji Grupy Adeo!
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów Worksmile, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, wsparcie finansowe przy zakupie pierwszego mieszkania, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę eTutor dla Ciebie i Twoich bliskich.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Bardzo dobrze poruszasz się w środowisku Microsoft Windows (administracja systemu);
  • Bardzo dobrze poruszasz się w środowisku Microsoft Office 365;
  • Znasz system operacyjny Linux;
  • Komunikujesz się płynnie w języku angielskim;
  • Jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną;
  • Jesteś nastawiony pro-kliencko (mile widziane doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego);
  • Jesteś samodzielna/y i możesz pochwalić się dobrą organizacją pracy;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Wspieranie użytkowników systemów informatycznych;
  • Rozwiązywanie incydentów oraz eskalacja zgłoszeń do kolejnych
    linii wsparcia
  • Prowadzenie dokumentacji, aktualizacja instrukcji i procedur;
  • Monitorowanie stanu systemów;
  • Wsparcie realizacji projektów informatycznych;
  • Zarządzanie podległym zespołem;
  • Komunikację z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.