Leroy Merlin

Pomagamy
tworzyć dom.

Pracuj z nami po coś więcej.

Zobacz oferty Aplikuj bez CV

lub zadzwoń +48 512 787 787

Dołącz do Ekipy Leroy Merlin!

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery.

 

Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne.

 

Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.

 

Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

27 lat

na polskim rynku

79 sklepów

w całej Polsce

13 000

osób w Ekipie Leroy Merlin

99%

pracowników z umową o pracę

ponad 5 lat

tyle wynosi średni staż pracy

W Ekipie Leroy Merlin wartości to nie slogan.

Mamy to szczęście, że Ekipa Leroy Merlin gra do jednej bramki.

Wspieramy siebie każdego dnia.

Dowiedz się więcej

W którym obszarze się widzisz?

Stwarzamy możliwości rozwoju, aby każdy w Ekipie mógł budować wymarzoną ścieżkę kariery.

Wybierz najlepszą ofertę dla siebie!

Co jeszcze zyskasz w Ekipie Leroy Merlin?

Jesteśmy transparentni, dlatego otwarcie mówimy o zasadach wynagradzania. Oferujemy szeroki wachlarz benefitów.

Z których będziesz korzystać najchętniej?

Mindgram - platforma edukacyjno-wellbeingowa

Premia kwartalna

Udział w wynikach i Akcjonariat

Fundusz mieszkaniowy

Dofinansowanie do termomo- dernizacji

Dofinansowanie do termomodernizacji

Ubezpieczenie grupowe

Prywatna opieka medyczna

eTutor - Platforma do nauki języków obcych

Kafeteria benefitów MyBenefit

Rabat
na zakupy

Telefon służbowy

Jesteś Luks Majster? Współpracuj z Leroy Merlin!

Prowadzisz działalność gospodarczą, a Twoi Klienci co chwila pytają czy mogą dać Twój numer znajomym? To znak, że jesteś Luks Majstrem! Zacznij współpracować z Ekipą Leroy Merlin i korzystaj z ułatwień dla zawodowców: stały dostęp do stabilnych zleceń dopasowanych do Twoich preferencji, solidne i terminowe wynagrodzenie, opiekun zlecenia po stronie sklepu oraz wsparcie Projektanta.

 

Współpracuj z Leroy Merlin, zróbmy razem luks robotę!

Dowiedz się więcej

Z życia Ekipy Leroy Merlin!

Pytania i odpowiedzi!

  1. Jakie są godziny pracy w Leroy Merlin?

    W sklepach pracujemy w systemie zmianowym, w tygodniu i weekendy (2-3 soboty w miesiącu i niedziele handlowe) w godzinach otwarcia danego sklepu. Najczęściej są to zmiany poranne, środkowe lub popołudniowe, co pozwala naszym Ekipom studiować, rozwijać pasje, mieć czas na hobby przed lub po pracy.

    W centrali zaczynamy między 8:00, a 10:00 i kontynuujemy pracę w ilości ustalonej w umowie o pracę. Ta elastyczność godzin również daje nam możliwość pogodzenia pracy z czasem na własne aktywności pozazawodowe.

  2. Czy można u Was pracować na niepełny etat?

    Najczęściej zatrudniamy w pełnym wymiarze godzin. Ale zdarza się, że szukamy pracowników na niepełne etaty i taką informację podajemy w ofertach pracy (np. w ofertach staży/praktyk).

  3. Jakie formy zatrudnienia oferujecie i ile czasu trwa wdrożenie?

    W 99% zatrudniamy na umowę o pracę, bo chcemy zapewniać naszym Ekipom stabilność i pewność zatrudnienia. Zdarza się, że proponujemy umowę zlecenia na zatrudnienie na krótszy czas np. w okresach wzmożonego handlu. Onboarding pracownika trwa 7 miesięcy ze wsparciem opiekuna wdrożenia i przełożonego. Zawiera m.in. szkolenie stacjonarne w sklepie z pomocą Ekipy, praktyczne zadania wdrożeniowe oraz kursy e-learningowe.

  4. Jak wygląda proces rekrutacyjny?

    Proces rekrutacyjny najczęściej składa się z 4 etapów.

    1. Selekcja kandydatów.
    2. Krótka rozmowa telefoniczna.
    3. Spotkanie (online lub stacjonarne) z bezpośrednim przełożonym.
    4. Złożenie oferty.

     

    W przypadku niektórych rekrutacji na stanowiska specjalistyczne prosimy o wykonanie dodatkowych testów/zadań rekrutacyjnych. Ponadto na spotkaniu poza przełożonym może być obecny również inny menedżer.

  5. Jaki jest model pracy w Centrali?

    Pracujemy w modelu hybrydowym. Możemy pracować w centrali lub z domu w określonym wymiarze tygodniowym po ustaleniu z przełożonym.

  6. Czy zatrudniacie osoby z niepełnosprawnościami?

    Zatrudniamy osoby z niepełnosprawnościami na różnych stanowiskach w sklepach i w centrali. Przed zatrudnieniem zawsze najpierw weryfikujemy orzeczenie o niepełnosprawności. Następnie sprawdzamy, czy mamy możliwość zapewnić bezpieczne warunki pracy na danym stanowisku.

  7. Czy oferujecie dodatki do wynagrodzenia?

    Poza wynagrodzeniem podstawowym można otrzymać premię kwartalną, której wysokość zależy od wyników w danym sklepie i sieci (max. 30% kwartalnego wynagrodzenia). Ponadto od pierwszego dnia pracy oferujemy szeroką ofertę benefitów pozapłacowych jak np. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe itp.

  8. Czy zatrudniacie studentów?

    Tak, zatrudniamy studentów w sklepach i w centrali na różnych stanowiskach. Często ich przygoda z naszą firmą zaczyna się od praktyk lub stażu z perspektywą długofalowej współpracy.

Anna, Kierownik sektora

Sprawdź, co u naszej Ekipy

,