fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Manager ds. Digital Marketingu - Dział Marketingu

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę.
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów.
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy oraz dostęp do szkoleń stacjonarnych i on-line.
  • Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy, możliwość nauki języka poprzez Platformę eTuror dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci.
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie w  obszarze digital marketingu  oraz w planowaniu mediów;
  • Posiadasz kompetencje w zakresie prowadzenia projektów cross działowych oraz  we współpracy z agencjami;
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Wyróżniają Cię umiejętności analityczne i kreatywność;
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację; 
  • Masz wykształcenie wyższe.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Budowanie  pozytywnego wizerunku marki oraz pozycji leadera inspiracji  w digitalu, a w szczególności w kanałach social media.
  • Planowanie, zapewnienie realizacji   i optymalizacji cyklicznych działań taktyczno wizerunkowych marki w digitalu budujących zasięg,  traffic w sklepach stacjonarnych i wspierający e- commerce ( poza działaniami digital performance). 
  • Prowadzenie i rozwój kanałów własnych w digitalu budujących zaangażowanie, społeczności oraz UGC.
  • Angażowanie zasobów ludzkich i assetów marki w kierunku social selling.
  • Bilansowanie wszystkich działań, optymalizację, rekomendowanie i wdrażanie  usprawnień oraz nowych źródeł pozyskiwania adwokatów marki i wzmacnianie zasięgu jej działań.