fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Młodsza/y Księgowa/y ds. Należności - Dział Finansowy

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę.
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania.
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów.
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych. 
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa.  
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon.
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Masz wykształcenie wyższe z zakresu finansów/rachunkowości. 
  • Posiadasz doświadczenie w pracy w księgowości (mile widziany obszar AR).
  • Znasz Excel na poziomie praktycznym, znajomość systemów klasy ERP będzie dodatkowym atutem. 
  • Wyróżnia Cię dokładność oraz skrupulatność. 
  • Jesteś osobą skuteczną w działaniu oraz posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne.
  • Znasz język angielski lub francuski w stopniu pozwalającym na pracę z dokumentami.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Bieżące księgowanie dokumentów (faktury, dokumenty kasowe).
  • Współpracę i wsparcie sklepów w zakresie procesu sprzedaży.
  • Bieżącą analizę kont księgowych i ich uzgadnianie.
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, roku.
  • Współpracę z audytorami oraz klientami wewnętrznymi.