fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Specjalista ds. WebMerchandisingu - Dział Marketingu

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę; 
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;  
  • Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów; 
  • Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;  
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;  
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. stron internetowych lub koordynatora strony internetowej;
  • Bardzo dobrze znasz pakiet narzędzi Google Workspace;
  • Jesteś dokładny, cierpliwy i skrupulatny;
  • Sprawnie poruszasz się w środowisku internetowym;
  • Masz łatwość w obsłudze systemów informatycznych;
  • Lubisz pracę w zespole;
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość oferty produktowej działu hydraulicznego, elektronicznego i narzędziowego;
  • Masz wykształcenie minimum średnie.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Publikację produktów (odpowiedzialność za nazwy produktów, opis marketingowy, tworzenie setów produktowych).
  • Dbanie o optymalizację katalogu produktów pod kątem SEO.
  • Budowanie cross-sellingu i up-sellingu produktowego.
  • Budowanie jasnej i czytelnej nawigacji dla Klienta (drzewo kategorii, praca na filtrach, tworzenie, weryfikacja).
  • Analizę wprowadzanych zmian (pod względem funkcjonalności, dodawania produktów i wizualizacji prezentowanych produktów).
  • Tworzenie i edycję materiałów multimedialnych (mouseover). 
  • Uczestnictwo w projektach z obszaru e-commerce.