fbpx
Leroy Merlin

Zagraj na pozycji: Starszy Specjalista ds. Wynagrodzeń i Benefitów - Dział Zasobów Ludzkich

MIEJSCE PRACY: Warszawa, Centrala
Leroy Merlin to sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych należąca do ADEO, składającej się z 32 przedsiębiorstw, działających w 14 krajach. Oferujemy materiały budowlane, artykuły do majsterkowania, wystroju wnętrz i ogrodnictwa. Jesteśmy różni i chcemy być różni. Na różnorodności Pracowników budujemy naszą markę. Jesteśmy Pracodawcą rów(ż)nych możliwości - niezależnie od tego kim jesteś, co robisz, ile masz lat czy posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności - czekamy na Ciebie. Nasza firma to przyjazne miejsce pracy: rozwijamy ludzi, dajemy im samodzielność i możliwość podejmowania decyzji, doceniamy zaangażowanie, dzielimy się wspólnie wypracowanymi zyskami. Od 2016 roku razem kibicujemy Reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę.
  • Benefity: ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Fundusz Świadczeń Socjalnych, Fundusz Mieszkaniowy, możliwość nauki języka poprzez Platformę eTuror dla Ciebie i Twoich bliskich.
  • Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa oraz premie kwartalne uzależnione od wyników sieci.
  • Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do pracy oraz dostęp do szkoleń stacjonarnych i on-line.
  • Priorytetowe podejście do bezpieczeństwa pracowników oraz klientów.
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.

Atrakcyjne wynagrodzenie, zawsze powyżej średniej rynku i regularna rewizja nawet 2 razy do roku

Premie która maksymalnie może wynieść 30% Twojego 3-miesięcznego wynagrodzenia i zależy od wyników firmy;

Ubezpieczenie na życie i prywatną opiekę medyczną, bo spokojna i zdrowa przyszłość są najważniejsze;

Udział w Wynikach, raz w roku otrzymasz środki, które możesz zainwestować w zakup akcji Leroy Merlin

Programy rozwojowe, bo stale wspieramy Twój rozwój

i wiele więcej, aplikuj i porozmawiaj z nami o swojej przyszłości!

Jeżeli:

  • Lubisz pracować zarówno z ludźmi jak i z liczbami;
  • Posiadasz min. 5-letnie doświadczenie w obszarze C&B (wynagrodzenia i benefity);
  • Bardzo dobrze znasz język angielski - min. poziom B2;
  • Masz wykształcenie wyższe, preferowane z dziedziny: statystyki, ekonomii, finansów lub HR;
  • Posiadasz wiedzę na temat raportów płacowych i mapowania stanowisk (znajomość metodologii Hay będzie dodatkowym atutem);
  • Jesteś osobą samodzielną, terminową oraz dobrze zorganizowaną;
  • Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków;
  • Znasz program MS Excel w stopniu zaawansowanym oraz potrafisz przygotowywać prezentacje danych;
  • Wyróżnia Cię dobra znajomość prawa pracy.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Dostarczanie aktualnych danych i przygotowywanie rekomendacji dotyczących wynagrodzeń, premii i świadczeń pracowniczych;
  • Proces opracowywania Regulaminów i zasad w obszarze Wynagradzania;
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz oraz prezentacji;
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi z obszaru wynagrodzeń;
  • Doskonalenie i automatyzację procesów zarządzania wynagrodzeniami i danymi z tego obszaru;
  • Wsparcie menedżerów i zespołu HR w zakresie przeglądu wynagrodzeń;
  • Współpracę z grupą kapitałową ADEO w zakresie danych oraz sposobów motywowania pracowników.