fbpx

Dołącz do najlepszego zespołu

Poznaj naszych zawodników

Marek - pracownik Centrali Leroy Merlin

Marek

Stanowisko: Doradca Klienta, Szczecin Struga

Pracę w Leroy Merlin podjąłem za namową brata, który już od kilku lat pracował w jednym ze sklepów. Dziś jestem mu bardzo wdzięczny za tę rekomendację. Leroy Merlin nie jest zwykłą korporacją. Każdy pracownik może mieć wpływ na swój rozwój zawodowy oraz na całą firmę. Za największy plus Leroy Merlin uważam jednak to, że pomimo pracy w tak dużej firmie można pozostać sobą.

Edward - pracownik Centrali Leroy Merlin

Edward

Stanowisko: Kasjer, Arkadia

Pamiętam moją pierwszą rozmowę z dyrektorem, który powiedział, że ta firma to jedna wielka rodzina - szanujemy się, wspieramy i pomagamy sobie nie tylko w pracy, ale i poza nią. Pomyślałem wtedy, że właśnie takiego miejsca szukam. Pokochałem pracę w Dziale Relacji z Klientami. Wraz z upływem lat co dzień przekonuję się, że dołączenie do firmy to była dobra decyzja. Poznałem ludzi, którzy mają taką samą pasję, są zaangażowani, starają się jak najlepiej wywiązywać ze swoich obowiązków, są zadowoleni i otwarci na innych tak jak ja.

Wioleta - pracownik Centrali Leroy Merlin

Wioleta

Stanowisko: Asystent ds. Księgowości, Toruń

Swoją przygodę z Leroy Merlin rozpoczęłam prawie 13 lat temu jako Doradca Klienta, gdzie po miesiącu rozpoczęłam pracę w dziale administracji na stanowisku Asystentki ds. Księgowości. Lubię atmosferę panującą w sklepie, przede wszystkim to, że wszyscy mówimy do siebie po imieniu. To ułatwia kontakt i sprzyja dobrej atmosferze. W naszej firmie nie ma problemów ze współpracą – zawsze możemy liczyć na wsparcie kolegów z centrali.

Kamil - pracownik Centrali Leroy Merlin

Kamil

Stanowisko: Kierownik Działu Relacji z Klientami,
Gigamarket Mirków

Zdecydowałem się na pracę w Leroy Merlin Polska, ponieważ moją pasją jest kontakt z Klientami. Chcę, żeby okoliczni mieszkańcy czuli, że ten sklep jest ich i że mają wpływ na to, co się w nim dzieje. Zależy mi na tym, aby być dobrym sąsiadem dla lokalnej społeczności. Bardzo lubię zarządzać zespołem, motywować ludzi do osiągania sukcesów i rozwijać ich kompetencje. Aktualnie prowadzę szkolenia z zakresu trudnych sytuacji w Dziale Relacji z Klientami. To dodatkowe zadanie pozwala mi wymieniać się swoimi doświadczeniami z kolegami, ale również poznawać ich doświadczenia. To zawsze ogromnie motywuje do powrotu na salę szkoleniową.

OFERTY PRACY
W SKLEPIE

LICZBA OFERT:

{{search.offers.length}}