fbpx

Kamil

Kierownik Działu Relacji z Klientami,
Gigamarket Mirków
Praca z ludźmi i ich rozwój
Sporty zimowe - narty
Książka

Zdecydowałem się na pracę w Leroy Merlin Polska, ponieważ moją pasją jest kontakt z Klientami. Chcę, żeby okoliczni mieszkańcy czuli, że ten sklep jest ich i że mają wpływ na to, co się w nim dzieje. Zależy mi na tym, aby być dobrym sąsiadem dla lokalnej społeczności. Bardzo lubię zarządzać zespołem, motywować ludzi do osiągania sukcesów i rozwijać ich kompetencje. Aktualnie prowadzę szkolenia z zakresu trudnych sytuacji w Dziale Relacji z Klientami. To dodatkowe zadanie pozwala mi wymieniać się swoimi doświadczeniami z kolegami, ale również poznawać ich doświadczenia. To zawsze ogromnie motywuje do powrotu na salę szkoleniową.

2017 na stanowisku Kierownika ds. Relacji z Klientami