Agnieszka, Kierownik Działu Relacji z Klientami, Rzeszów

Program Menadżerski pozwala przygotować się do pełnienia misji Menedżera zgodnie z kulturą i wartościami Leroy Merlin. Przeznaczony jest dla osób na stanowisku Koordynatora i Specjalisty. Dzięki niemu budujesz i realizujesz biznesowy plan taktyczny dla konkretnego działu.

Czas trwania: do 9 miesięcy.

Program kończy się prezentacją przed Dyrekcją Sklepu lub Dyrekcją Działu.

POZNAJ HISTORIĘ ABSOLWENTA PROGRAMU – AGNIESZKI

Ogromnym plusem Programu Menedżerskiego jest to, że odbywa się w formie Open University, co pozwala elastycznie dopasować terminy szkoleń do indywidualnych potrzeb. Warsztaty dają możliwość przełożenia zagadnień merytorycznych na praktykę, oczywiście pod czujnym okiem trenera. W zasadzie każde szkolenie wniosło coś do mojej późniejszej pracy i życia codziennego. Nauczyłam się jak rozmawiać z pracownikami, jak ich wspierać i motywować oraz jak udzielać feedback’u. Bardzo ważna była też dla mnie możliwość poznania współpracowników z całej Polski i wymiany doświadczeń.